با FireFox 2 هیچ مشکلی نیست

1fereshte

امروز دومین روز کار من با فایرفاکس 2 است. تغییر زیادی که برای من با ورژن قبلی فایرفاکس به چشم آمده یکی افزایش سرعت بارگذاری سایت هاست و دیگری قسمت Feeds Reader .
در مورد سازگار نبودن اکستنشن ها هم آقا نوید دستت درد نکنه . خوب به داد ما رسیدی ! کدوم ساپورت بهتر از این !!!
دوستان عزیزی که مثل من این مشکل رو دارن می تونن از اکستنشن  Nightly Tester Tools 1.0.4 استفاده کنند. با نصب این اکستنشن شما می تونید برای نصب کردن اکستنشن هایی که قبلا در FireFox 2  نصب نمی شدند به آدرس زیر رفته و آنها را نصب کنید :

 Tools –> Nightly Tester Tools –> Install Extension or Theme …  و بعد اکستنشن مورد نظرتون رو انتخاب کنید.
(این قدر که گفتم “اکستنشن” سردیم کرد ! این ” اضافه شونده ” هم که آدم پیر میشه تا بره تایپ کنه .)

ضمنا بعد از نصب این اضافه شونده ! به تایتل (Title) برنامه من شماره ساخت (Build ID) اضافه شد که من جسارت کردم اونو حذف کردم. اگر شما هم از اینکه جلوی این اسم قشنگ،  یک عدد 8-9 رقمی ببینید ناراحتید می تونید کاری رو که من کردم انجام بدید :
(Tools –> Add-ons –> Nightly Tester Tools 1.0.4 (select) –> Option (button

و بعد در نوار جلوی عبارت Custom title template همه عبارت ها جز {Defult Title}$ را پاک کنید. البته میتونید  {Defult Title}$ را هم پاک کنید و هر اسم دیگه ای که خواستید بذارید مثلا : An Angel  معهذا (عربی رو حال کردین !) به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنم !!!! همچنین میتونید از جدول موجود در همون صفحه هم کمک بگیرید .

در مورد ویژگی های جدید FF2 زیاد شنیدم .امیدوارم زودتر بیاد.

+ Nightly Tester Tools 1.0.4 (لینک مستقیم)

در آخر شما رو دعوت می کنم که از این وبلاگ مفید حتما بازدید کنید :
 + عصرونه

مطالب مرتبط:

امنیت در فایرفاکس منتشر شده توسط hamed در تاريخ June 23rd, 2007

با DapperFox هر سایتی را RSS ای کنید منتشر شده توسط hesam در تاريخ March 28th, 2007

اکستنشن های فايرفاکس (۱) منتشر شده توسط hesam در تاريخ March 28th, 2007

پاسخی بگذارید

