تحريم جدید گوگل برای ايرانی ها و راه مقابله با آن

Googleخیلی وقتی هست که تحریم های اینترنتی داره دنبال می شه توسط آمریکا و متحدانش. چند وقت پیش رفتم به سایت گوگل تا این برنامه Google Web Accelerator را امتحان کنم ببینم چقدر در مرور صفحات وب تاثیر داره دیدم که نمی شه دانلود کامل کرد (وقتی یک فایل کم حجم را گرفتم بعد آمدم نصب کنم خود به خود به سایت نرم افزار وصل می شد و می گفت این نرم افزار در کشور شما پشتیبانی نمی شود.)، گفتم اشکال نداره برنامه مهمی نیست ولش کردم.

دیروز آمدم نسخه جدید برنامه Gmail Notifier را دریافت کنم که با با پیامی روبرو شدم که می توانید آن را در  اینجا ببینید، که گفت این برنامه در گشور شما پشتیبانی نمی شود. بعد به این فکر افتادم که نکنه کم کم بقیه برنامه ها و سرویس های گوگل کم کم بسته بشه برای ما و رفتم یک ایمیل جدید ساختم در Sepanta (چون سطح کاربریم از عادی گذشته)، که سرعت POP3 آن از جیمیل خیلی بالاتره و اجازه می ده هر فایلی هم بفرستی و هر فایلی هم برات میاد اگر بخواد مثل گوگل پاک نمی کنه.( می دونم گوگل برای ویروسی نشدن این کار را می کنه ولی به گوگل چه ربطی داره خودش پاک می کنه!)

گفتم نامردی ایرانیای گل نتونن از این برنامه Gmail Notifier استفاده کنند. برا همین این برنامه را گیر آوردم از یک جایی فارسیش هم کردم خودم و گذاشتم تا همه استفاده کنند. برای اینکه هر سایتی بلند نشه بگه ما این برنامه را فارسی کردیم در داخل برنامه در منوی کاربری آدرس وبلاگ خودمان را قرار دادم تا متوجه بشید که کسی دیگه فارسی نکرده و هر کسی هم بلند نشه بگه کاره ما هست.

برای دریافت این برنامه (Gmail Notifier) که توسط وبلاگ ما (www.ITonline.ir) فارسی شده  از لینک زیر می توانید استفاده کنید.

دانلود برنامه به زبان فارسی: Gmail Notifier  حجم: ۲۰۶ کیلو بایت

توجه: این برنامه نیاز به نصب ندارد چون به فارسی تبدیل شده. اگر دوست دارید از نسخه انگلیسی استفاده کنید یا اول آن را به صورت کامل نصب کنید سپس آن را فارسی کنید، ابتدا نسخه انگلیسی را نصب و سپس برای فارسی کردن از از فایل بالا استفاده کنید و مانند کرک کردن بازی ها آن را درجای فایل اصلی در مسیر برنامه انگلیسی کپی کنید.

دانلود برنامه به زبان انگلیسی: Gmail Notifier   حجم ۲۷۲ کیلو بایت

+ متاسفانه امروز هم متوجه شدم که گوگل تولبار هم دیگه برای ایرانی ها در دست رس نیست و تحریم داره گسترده تر می شه معلوم نیست که تا چه حدی این تحریم ادامه داره ولی از من به همه کسایی که در یاهو یا گوگل و … که آمریکایی هستند یک ایمیل در سایت های ایرانی برای خودشون درست کنید و با آن کار کنید.

مطالب مرتبط:

با Google SketchUp آشنا شويد منتشر شده توسط hesam در تاريخ March 28th, 2007

گوگل دسکتاپ ۵ را به راحتی دانلود کنید منتشر شده توسط hesam در تاريخ March 28th, 2007

گوگل ریدر: هر روز بهتر از دیروز منتشر شده توسط hesam در تاريخ March 28th, 2007

پاسخی بگذارید

