سایتی که همه اطلاعات وب شما را افشا می کند

وب شما در کجا سیر می کند؟امروز داشتم یک گشتی می زدم گفتم برم ببینم Pagerank ما چند هست و چند می شه در آینده! رفتم به یکی از سایت هایی که می شناختم سر زدم و تخمین زد تو بروزرسانی بعدی، Pagerank آدرس جدید ما (ITonline.ir) به ۴ می رسه (در حال حاضر ۳ است.) رفتم ببینم این سایت چه امکانات دیگری داره که با چیزهای جالبی مواجه شدم که برام مفید بود گفتم بد نیست شما را با این امکانات آشنا کنم.

اول رفتم قسمت Backlink Checker، که وقتی آدرس وبلاگ خودمان (من و حامد) را دادم لیست جالبی از وب هایی که به ما لینک داده بودند آمد (البته آنهایی که از blogrolling, blogard و… استفاده می کردند انگار نشون نداد.) همراه با رتبه گوگل آنها که چیز مفیدی بود.

بعد رفتم قسمت Google Pagerank Prediction، (که اولش رفته بودم در اصل) وقتی لینک وب خود را می دهید می گوید رتبه گوگل (Pagerank) شما در حال حاضر به طور مثال ۳ است و با تخمین زدن کار شما در این چند وقته و پیش بینی می کند در آینده مثلا ۴ می شود.(البته امکان داره پایین هم برود یا چند پله هم جا به جا شوید.)

قسمت هاش زیاد است، نمی شه همه ی آنها را برای شما بگم. به طور خلاصه می گم قسمت Pagerank Checker هم بسیار خوب بود چون در سرورهای مختلف گوگل رتبه شما رو اندازه گیری می کند. قسمت جالبه دیگر Website Speed Test بود که سرعت وب شما را به جزئیات خوبی نمایش می دهد.

این سایت بسیار جالب است و حدود ۲۰-۳۰ تا قسمت برای شما داره تا در موارد متعدد وب شما را چک کند که برای آن دسته از عزیزان که به وب خود علاقه دارند بسیار مفید است. يک سری بزنید حتما خوشتان می آید.

پاسخی بگذارید

