فهرست مطالب بسازيم

بریم سر اصل مطلب. امروز میخوام به شما آموزش ساخت فهرست مطالب رو در برنامه Word از Microsoft Office بدهم. بدون هیچ حرف اضافه میرم سر اصل مطلب :
در ابتدا فایل متن دلخواهتون را در برنامه باز کنید.
اگر در برنامه تولبار Formatting رو نمی بینید. از مسیر زیر آن را نمایش دهید.

سپس تیتر ها و عناوینی را که میخواهید در فهرست بیاورید را انتخاب کرده (Highlight) و از نوار ابزار Formatting و در منوی کشویی زیر ، عناوین و تیترها را با Heading 1 و زیر عناوین و تیترهای درجه دو را به Heading 2 انتخاب کنید و همینطور تا آخر.
بعد از کد گذاری تمام تیتر ها ، به ابتدای صفحه اول بروید و از منوی insert گزینه Break که اویلن گزینه است را انتخاب کنید . از پنجره باز شده page Break که باز هم اولین گزینه است را انتخاب کنید . با این کار یک صفحه به اول متنتون اضافه میشه که در حقیقت فهرست شما در اینجا قرار میگیره.
حالا از منوی insert و از زیر منوی Reference گزینه Index and Tables را انتخاب کنید. در پنجره باز شده و در بالا Table of Contents را بزنید. بعد از تعیین نوع نمایش فهرست ، گزینه OK را بزنید.

به همین سادگی ، به همین خوشمزگی !!!!

Advertisements

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s


%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: