دور دنيا با يک کليک

Google earthدیروز اتفاقی به سایت نرم افزار Google Earth، چون خیلی وقت بود نرفته بودم متوجه شدم نسخه ۴ آن هم جدیدا آمده بعد با روشی گرفتیم برنامه ی Google Earth را (چون تحریم هستیم)بعد که ریختم دیدم چقدر باحال هست.(نسخه رایگان است، ولی همه جا را نشان می دهد و محدودیت های آن زیاد استفاده ندارد و این نسخه آن کامل جواب می ده.) بعد رفتم سریع به طرف ایران و بعد به طرف تهران. چندین قسمت شهر را رفتم و نگاهی کردم بسیار جالب و با کیفیت بود عکس های ماهواره ای که تهیه شده بود. می توانید چند تا از آنها را که آماده کردم ببینید و متوجه بشید کار برنامه چیست که اگر خوشتان آمد لینکی رو که خودم آماده کردم را بدهم تا بتوانید برنامه را بدون مشکل تحریم دانلود کنید.

برج میلاد

مجلس شورای اسلامی

ورزشگاه تختی

پارک آبی آزادگان

و سه تا عکس که خیلی برای ما عزیز است که بیشتر از اینها هم وجود داره این سه تا رو برای نمونه گذاشتم تا ببینید.

حرم امام رضا (ع)

بین الحرمین

تخت جمشید

بعد دو تا عکس دیگه مو نده که گرفتم یکی دانشگاه خودم که می تونید اینجا ببینید و یکی هم منطقه ای بود جالب در جنوب غرب تهران که نفهمیدم کجاست ولی خیلی جالب بود محیطش و چه چیزی است که می توانید اون عکس را اینجا ببینید. در پاین بگم که اگر اینترنت پر سرعت (حداقل ۱۲۸ ولی به نظر من اگر ۲۵۶ به بالا باشه بهتر است.) دارید این برنامه را از طیق لینک زیر که خودم آپلود کردم تا شما عزیزان که نمی توانید مستقیم از سایت گوگل به علت تحریم دانلود کنید مشکلی نداشته باشید.

دانلود برنامه: Google Earth 4

پسورد: www.itonline.ir

پاسخی بگذارید

