JetAudio Plus 7

چند روزی است که نسخه رایگان برنامه JetAudio 7 به بازار ارائه شده است. این نسخه اکثر خصوصیات نسخه پولی را دارا است بجز چند قابلیت که بیشتر مربوط به افزایش کیفیت صدا و کلا کارهایی که به صدا مربوط می شود.(مخصوصا دو خصوصیت BBE و BBE viva).

چند روز پیش نسخه Plus برنامه که پولی است نیز به بازار عرضه شده که من رو هم مجبور کرد تا دانلودش کنم و با امکاناتش بیشتر آگاه بشم.

اولین چیزی که بعد از ریختن برنامه جلب توجه می کنه تغییر پوسته اصلی برنامه به رنگ مشکی است که بسیار جذاب تر کرده محیط برنامه رو.(می تونید در تصویر زیر نمایی کلی از این نسخه را ببینید)

نمایی از نسخه 7 برنامه JetAudio

تغییرات اصلی که نسبت به نسخه قبل این برنامه می توان ذکر کرد شامل مواردی چون:

– امکان تکرار Music به صورت AB

– امکان استفاده از History

– امکان استفاده از Bookmark (در جهت ذخیره کردن مکان هر فایل)

– پشتیبانی از قابلیت کنترل از راه دور

– مدیریت جدید برای File های صوتی و تصویری

و امکاناتی دیگر که جاش نیست همه آنها را توضیح بدم و شما را خسته کنم، که جز با دریافت کردن و نصب برنامه قابل کشف کردن نیست! من خودم به شخصه از این برنامه استفاده می کنم و چند وقت پیش ها با مدیا پلیر 11 بد جور دشمن شدم! و کنارش گذاشتم. برای دانلود برنامه نسخه Plus می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود برنامه با حجم 21.6 مگابایت: JetAudio 7 Plus (لینک غیر مستقیم است)

پسورد: http://www.itonline.ir

پاسخی بگذارید

