محلی برای اشتراک رینگتون ها

سایت های اشتراک گذاری برتری های بسیار زیادی نسبت به سایر سایت ها دارند. از جمله می توان به پویایی آنها اشاره کرد زیرا در اینگونه سایت ها به جای تعداد محدودی نویسنده ، دهها و صدها هزار نویسنده وجود دارد که همین حجم عظیم نویسنده باعث می شود که گاه صفحه اول در عرض چند دقیقه بطور کامل با مطالب جدید تغییر کند.به اعتقاد بنده سایت های اشتراک گذاری با یک ایده بکر و یک طراحی خوب راه های موفقیت را خیلی سریع تر از سایت های دیگر طی می کنند.


سایت myxer سایتی است که با الهام از پیشگامان عرصه اشتراک گذاری فایل نظیر YouTube   بوجود آمده و با هدف ایجاد یک دایرکتوری از رینگتون های و عکسهای پس زمینه موبایل توانسته است در مدت کوتاهی نظرات بسیاری را به خود جلب کند.
شما با عضویت در این سایت می توانید در لیست رینگتون های اشتراک گذارده ی سایر کاربران جستجو کنید و موارد مورد علاقه ی خودتان را دانلود کنید. عضویت در این سایت آسان و البته رایگان می باشد و شامل موارد معمول در همه ثبت نامهاست.
بعد از ساختن حساب کاربری در سایت می توانید رینگتونها و پس زمینه های خودتان را بر روی سایت آپلود کرده و حتی آنها را به علاقه مندان بفروشید!
برای دانلود کردن زنگ های دلخواه هم به یک شماره موبایل احتیاج دارید .پس از انتخاب فایل مورد نظر لینک آهنگ برای شما بصورت پیام کوتاه فرستاده می شود (با آزمایش ما مشخص شد که این SMS برای موبایل های ایران هم ارسال می شود) که برای دانلود آن باید بتوانید از سرویس اینترنت بر روی گوشی خود بهره مند باشید (خوش به حال ایرانسلی ها !)
البته راه دیگر هم وجود دارد که در مرحله اول به ذهن من رسید .سایت امکان آن را دارد که رینگتون را قبل از دانلود برای شما پخش کند.میتوان رینگتون را در حین پخش با استفاده از برنامه های ضبط صدا مثل JetAudio بر روی کامپیوتر ذخیره کرد). دوستان اگر راه دیگری هم به ذهنشان می رسد می توانند در نظرات اعلام کنند.

بیان دیدگاه