مدیریت لینکها با بلاگرولینگ

اگر بخواهیم من را در دسته بندی این روزهای طرفداران بلاگرولینگ یا مخالفان آن قرار دهیم باید من را در صف طرفداران حساب کنید. به نظر من اگر چه این سایت دارای خیلی از استانداردهای وب2 و مشخصه های ویژه نیست دارای محاسنی است که استفاده از آن را برای کسانی که دارای لینکستانی بزرگ هستند معقول می نماید.در مورد اینکه بلاگرولینگ چیست و چرا ! نمیخواهم صحبت کنم چون دوستان در این مورد  نوشته اند.قصدم از این پست نوشتن راهنمایی است برای کسانی که قصد دارند از آن استفاده کنند.

راهنمای نصفه و نیمه ای در این مورد نوشتم که به دلیل طولانی شدنش ، در یک فایل PDF به همراه عکس توضیحات همراهش آماده کردم.مطمئنا این نوشته خالی از ایراد نخواهد بود ولی امیدوارم بتواند به شما کمک کند.

دانلود (بصورت فایل PDF )

لینک در Google Doc 

مطالب مرتبط با موضوع :

پیرامون تبادل لینک  (موافق)

تبادل لینک  (مخالف)

پاسخی بگذارید

