تب توییتر ما را هم گرفت

این دکتر مزیدی اینقدر توییتر توییتر کرد که بالاخره رفتیم یک حساب کاربری توش واسه خودمون ساختیم. هر چند این سایت منو یاد آدم های خاله زنک میندازه که بقیه محکوم به دونستن سیر تا پیاز زندگیشون هستند و علاقه دارند که از همه چیز زندگیه بقیه خبردار بشند اما خوبی هایی هم داره که نمیشه از کنارش به سادگی رد شد. خلاصه که ما هم عضو این سایت شدیم .البته از اونجایی که زیاد خاله زنک نیستیم فعالیتمون هم کمه به نسبت. ولی به بقیه هم پیشنهاد می کنم که حتما یه سری به این سایت بزنن. اونطور که دکتر وب ! پیش بینی کرده سایت آینده داری خواهد بود.
امروز می خواهم یک امکان جدید را در این سایت به شما معرفی کنم. البته احتمالا توییتر بازای حرفه ای از اون خبر دارند اما واسه من که جدید بود .
چند روزی میشه که نسخه موبایلی توییتر در این آدرس راه اندازی شده . این خبر خوبیه بخصوص برای ما فقیر فقرا که هنوز در هزاره سوم میلادی و در دوره ایران هسته ای ! با Dial-up به اینترنت وصل میشیم .نسخه موبایلی توییتر مخصوص استفاده در تلفن های موبایل ساخته شده و بسیار سبک و ساده اس .
این سبکی و سادگی باعث میشه که توییتر را در کسری از دقیقه جلوی چشماتون داشته باشید.

+ نوید توی وبلاگش و در مطلبی با عنوان “توییتر را به فایرفاکس بیاوریم” یه اکستنشن برای این سایت معرفی کرده بود که البته من نتوانستم از آن استفاده کنم . فکر میکنم با این اوصاف بهترین راه برای من همین توییتر موبایلی باشه .

من در توییتر

پاسخی بگذارید

