بازگشت من و …

خوب امتحانات من تمام شد و تونستم دوباره به دنیای اینترنتی خودم برگردم ! البته بگم که در این چند روزه کاملا ارتباطم را قطع نکرده بودم و نظرات شما دوستان رو می خوندم.به زودی به کسانی که درخواست دعوت نامه کرده بودند و شرایط اونو داشتن ، دعوت نامه ها رو می فرستم.امیدوارم منو به خاطر تاخیری که ایجاد شد ببخشند. جواب بقیه دوستان رو هم تا جایی که تونستم دادم ، امیدوارم کمک کرده باشه.
امتحانات حسام هنوز تمام نشده ولی تمام سعی خودم را می کنم که نبودش خیلی احساس نشه (هر چند که کار خیلی سختیه و امیدوارم هر چه زودتر به آغوش iTonline برگرده!! )
دیشب حوالی ساعت 21 جلسه ای بین جمعی از وبلاگ نویسان حوزه IT برگزار شد که ما هم به عنوان یک عضو کوچک در جمع بزرگان وب نویسی ایران ، در این گردهمایی شرکت کردیم.جلسه اول بود و طبق قرار قبلی به معرفی حاضرین به همدیگر پرداخته شد. راستش را بخواهید به این جلسات امیدوارم .چون حتی اگر به هدف نهایی خود که همان همبستگی وبلاگهای فارسی زبان IT هم نرسد ، باز هم به دلیل ایجاد امکانی برای آشنایی این وبلاگ نویسان با هم گام مهمی را برداشته است. ارتباطی که از طرفی به مصلحت نویسندگان و از طرف دیگر به نفع خوانندگان است.
برای عرفان عزیز و سایر مسببین این اتفاق نیک ، آرزوی بهروزی و سربلندی دارم.

پاسخی بگذارید

