بازم بازی وبلاگی؟

ویکیپدیامتوجه شدیم یک بازی جدید راه افتاده برای ویکی پدیا فارسی تا اون رو در جستو جوی نتایج به صدر بیاریم وهمچون مسائلی. گویا IT مارو دعوت کرده که ما هم شرکت کنیم ممنونیم ازش و احترام هم می گذاریم بهش ولی واقعیت اینه که درسته این کار برای پیشرفت زبان فارسی هست ولی توجه کنیم در حال حاضر هم اگر یک مطلبی از کیفیت خوبی برخوردار باشه به صورت خودکار به صدر می یاد نیاز به این کارا نیست و یک فرد فارسی زبان خودکار می ره به سوی مطالب فارسی پس این کارها زیاد زیبا نیست مخصوصا از این جهت که این بازی ها چند وقته به وجود آمده و دیگه اون زیبایشو نداره. در حقیقت من با این نوع کار (بازی) بیشتر مخالف و نکاتی که در بالا گفتم. ولی بازهم ما هم به آقای مزیدی و هم به گویا IT احترام می گذاریم و می گیم:

“ افتخار دارم اعلام كنم كه ويكی‌پديای فارسی از هم‌اكنون به ليست دوستان من اضافه شده است. اميدوارم اين كمك ناچيز، منجر به تقويت زبان و فرهنگ فارسي در دنياي ديجيتال شود.”

من کسی رو معرفی نمی کنم چون زیاد دیگه با این بازی ها موافق نیستم و باید از یک روش نو این کار را انجام دهیم. هر کس هم با این کار موافقه بدون دعوتنامه از طرف ما دعوته! راستی این چند وقته یکم وبلاگ بروز نیست بیشتر به خاطر من بود که کمتر بودم و آقا حامد جای ما انجام وظیفه می کرد!

پاسخی بگذارید

