پاونسی از جنس پارسی

چند روز پیش ، سرویس جدید پاونس را معرفی کردم. خوشبختانه قبل از من تعداد زیادی از دوستان IT نویس در این سایت عضو هستند و آدم در آنجا احساس غربت نمی کند (در واقع می شود گفت همه بودند جز من! )
پاونس با همه قدرت و زیبایی اش یک نقطه ضعف بزرگ برای ما فارسی زبان ها دارد ، در آن نمی توان فارسی نوشت.این اشکال برای بعضی ها آزاردهنده است . دو شب پیش از طریق یکی از دوستان ، با جاکس بلاگ آشنا شدم.این دوست عزیز من را به این سرویس که آن موقع هنوز افتتاح نشده بود دعوت کردند و از من خواستند تا اشکالات و ایده هایی که در بهبود آن به ذهنم می رسد به ایشان اعلام کنم. اما برسیم به این جاکس بلاگ :

جاکس بلاگ در واقع همان پاونس فارسی است. شما در این سایت عضو می شوید و بعد به دوستانتان یا به تمام بازدید کنندگان سایت اعلام می کنید که مشغول چه کاری هستید . همان سوال جذاب که باعث ساخته شدن توییتر ، پاونس و viwio شد. جاکس بلاگ بر پایه AJAX ساخته شده است و سرعت بارگذاری خوبی دارد.همانطور که اشاره شد این سایت تازه دیشب افتتاح شده است و مطمئنا نواقص و اشکالات زیادی دارد.اما در عوض گروهی که سازنده آن است شدیدا انتقاد پذیر و پیشنهاد دوست هستند.برای همین ، در سایت قسمتی را برای پیشنهادات شما قرار داده اند که دسترسی به آن بسیار ساده است.کافیست به این صفحه بروید و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. این کار وظیفه شماست که از آن استفاده می کنید !

توضیحات من در مورد جاکس بلاگ احتمالا بسیار ناقص بوده است.هر چه که می خواهید در مورد این سایت بدانید می توانید در وبلاگ برنامه نویس آن پیدا کنید.برای آشنایی بیشتر شما با Joxblog پیشنهاد می کنم این پست را مطالعه نمایید یا به صفحه راهنمای جاکس بلاگ بروید.

ضمنا تعداد 10 دعوت نامه در دست دارم که خوشحال خواهم شد به دست علاقه مندان این سرویس برسانم. پس اگر دعوت نامه خواستید در بخش نظرات و یا از طریق ایمیل اعلام کنید.

با خارج شدن سایت از حالت آزمایشی ، ثبت نام برای عموم ممکن شد. می توانید با مراجعه به این صفحه به راحتی در این سایت ثبت نام کنید.

+ صفحه اول سایت JoxBlog

+ جاکس بلاگ : ظرفیت ها و آینده

+ من درJoxBlog

مطالب مرتبط:

جاکس بلاگ : ظرفیت ها و آینده منتشر شده توسط hamed در تاريخ August 19th, 2007

جستجوگری برای مردم منتشر شده توسط hamed در تاريخ August 21st, 2007

پاسخی بگذارید

