سه وبلاگ دوست، که رقیب هم شدند

PersianWeblogداشتم گشتی در این دنیای وب می زدم که با خبری مواجه شدم که خودم باورم نشد. بعد کمی که دقت کردم دیدم درسته انگار. جریان بر می گشت به خبر ”وبلاگ سال کشور معرفی میشود” که حدود 15 روز پیش من پستش کردم.

اون زمان هنوز وقت معرفی بهترین وبلاگ سال توسط مردم هنوز تموم نشده بود ولی همش 2 روز تقریبا وقت مونده بود یعنی یک جورایی دیر خبردار شده بودم (حدود1 ماه و نیم دیرتر) زیرا زمان امتحانا … بود. اون موقع که این خبر رد شده بود (86/3/21) هم من اصلا هیچ تبلیغی نکرده بودم حتی به هیچ دوستیم نگفته بودم چون نمی دونستم.

من به شخصه این رای گیریو قبول دارم چون هم بین همه ی وبلاگ ها است و هم اینکه اشتباه کمه و اگر هم تقلبی باشه حذف می کنن اون وبلاگ رو از مسابقات. تو این خبر که از خبرگزاری وبنا (پایگاه خبری وب سایت های ایران) گرفتم نوشته بود:

“وبنا- سایت پرشین وبلاگ اقدام به راه اندازی بخشی کرده است که کاربران می توانند وبلاگ های مورد علاقه خود را جهت معرفی برترین وبلاگ فارسی سال اعلام کنند.
برای اطلاعات بیشتر و اعلام وبلاگ های مورد علاقه خود می توانید به سایت persianweblog.com/topblogs مراجعه کنید.
از وبلاگ هایی که تا این لحظه معرفی شده اند asroone.net ، 1pezeshk.com و itonline.ir بیشترین امتیاز را کسب کرده اند.”

حالا ببینیم تا آخر ماجرا که 15 تیر بوده چی شده. ولی هرکی باشه برنده به احتمال قوی من تو اون مراسم هستم به یک صورت خاص! انشا الله که بچه ها بیشتر آی تی باشن تا با هم حضوری حرف هایی بزنیم. البته شاید ما رتبمون بیاد پایین تر چون هم من هم حامد تو این بازه زمانی امتحان داشتیمو … ولی بازم تو این همه وبلاگ در موضوعات مختلف خوبه هر رتبه ای هم بیاریم.

پاسخی بگذارید

