آهنگ های خود را آنلاین پیدا کنید و گوش دهید

یکی از نیازهای امروز ما که با زندگی ما پیوند خورده و یکی از تفریحات روتین ما شده گوش دادن به آهنگ های مختلف است. گاهی اوقات برای پیدا کردن آهنگ هایی خاص شاید بسیار در اینترنت به جست و جو بپردازید. نتایج این جست و جو ها یا این هست که شما مطالبی مختلف درباره اون آهنگ پیدا می کنید ولی کو لینک دانلود. گاهی هم لینک آهنگ پیدا می شه ولی لینک دانلود خرابه و… در این پست سایتی را معرفی می کنم که برای شما دوستان شاید مفید باشد. 

سایت SeeqPod که به عنوان یک موتور جست و جو در زمینه موزیک های مختلف جهان کار می کند به شما اجازه می دهد با جست و جو در موزیک های این متور جست و جو پس از یافت شدن به پخش آن به صورت آنلاین و بدون نیاز به برنامه فقط با استفاده از مرورگر خود بپردازید.

هنگامی که شما در این سایت هستید به صورت خودکار لیست آخرین آهنگ هایی که توسط افراد مختلف گوش داده می شه نیز به نمایش در می آید چه در صفحه اول چه در کنار پلیر (پخش کننده). این خصوصیت برای پیدا کردن آهنگ های خوب و جدید خیلی مفید است.

نمایی از پلیر این سایتشما می توانید آهنگ های مورد نظر خود را به playlist خود اضافه کنید و آنها را با استفاده از ایمیل با دیگران به اشتراک بگذارید یا بر روی وبلاگ خود قرار دهید. همچنین این امکان برای شما فراهم است که ویدئو های مرتبط با آهنگ مورد نظر خود را نیز ببینید. این سایت از فناوری Ajax استفاده می کند. پیشنهاد می کنم این سایت رو یک بار امتحان کنید. در ادامه مطلب هم یک حرف هایی هم در مورد جشن پرشین بلاگ زدم که کاملا شخصی و می تونید ردش کنید.

 یک مطلب که اولش می گم کاملا همش نظر شخصی و شاید اشتباه کردم جاهایش پس ببخشید چون انسانم و خطاکار هم هستم. آقا نوید خیلی باحالی کاش به حرفت گوش می کردم و نمی رفتم آخه راست گفتی که این مراسم (انتخاب برترین وبلاگ های سال در حوزه های مختلف به وسیله سایت فوق العاده امن و توپ پرشین بلاگ!) رو قبولش نداری! البته باید من می رفتم به ایندلیل که یک کاری داشتم اونجا و مجبور بودم یک جورایی مگنه مراسم … . یک حرفی هم درباره این جشن پرشین بلاگ که وبلاگ های برتر را از دید کاربران! معرفی کرد بگم. قرار بود در این مراسم وبلاگ هایی که از دید کاربران بود انتخاب بشه ولی اونجا چند تا وبلاگ رو که از دید کاربران اول بودند رو انتخاب کرده بودند بعد می گفتند بین این کاندیدا فلان وبلاگ برتر(حالا نمی دونم نظر کاربران باید اعمال می شد یا نه؟!). حالا نمی دونم چه مقدار این به رای و نظر کاربران احترام گذاشته شده است. در IT هم که وبلاگی برتر شناخته شد که همون جریان احترام به نظر کاربران اعمال شد! و وبلاگی برگزیده شد که واقعا براش احترام خاصی دلرم و همونجا خواستم بهش تبریک بگم ولی چون وضعیت به شکلی بود که درست نبود اینجا رو برای تبریک انتخاب کردم. ولی یک سوال، این کارشناسان! پرشین بلاگ چه قدر نگاه کرده بودند که وبلاگ هایی که انتخاب می کنند چه مقدار از حداقل 30 مطلب آخرش در مورد آن حوزه است؟ وبلاگی که شاید بیشترین بازدیدش تو یک روز از اول تا به حال شاید حدود 20% وبلاگ یکی از دوستان هم نباشه، میانگین، بروز رسانی، یکسانی مطالب و … . برای همه سایت هایی انتخاب شدند آرزوی موفقیت می کنم انشا الله بهتر بشن و موفقتر ولی برای خود پرشین بلاگ متاسفم که زیر سوال رفت و اعتبار این مراسم رو هم به نظر من از بین برد. این حرف هایی که زدم اصلا منظورم وبلاگ یا شخص خاصی نیست چون وبلاگ ها و اشخاص کاره ای نبودند بلکه منظورم بر می گرده به اجرا کننده و کارشناس مانند ها و… فقط هم منظور من حوزه IT نبود بلکه چون من حوزه های دیگر رو خوب نمی شناسم به خودم اجازه نمی دم نظری بدم. باز هم می گم نظر شخصی بود نه تهمت به کسی و جایی پس اگز اشتبهای کردم بگید.

پاسخی بگذارید

