صفحات وب به سرعت توسط گوگل ایندکس می شوند

گوگلچند روز پیش وقتی یک پست دادم و بد اسم همون پست رو به صورت ناخود آگاه در گوگل جست و جو کردم شکه شدم. گفتم من اینو همش چند دقیقه ای نمی شه پست کردم چطور به این سرعت ایندکس شده و در نتایج جست و جو قرار گرفته گفتم لابود گوگل اشتباهی یک بار برای مارو سریع ایندکس کرده و از دستش در رفته.

امروز در وبلاگ رسمی گوگل دیدم درباره همچین موضوعی مطلبی نوشته با این تیتر که بعضی از صفحات وب به صورت فوری ایندکس می شن و در نتایج جست و جوی گوگل قرار می گیرند. در گذشته شاید چند روز و شاید هم یکی دو هفته ای باید صبر می کردید تا صفحات وب شما ایندکس بشن و در نتایج قرار بگیرند ولی در حال حاضر این کار در بازه 5 الی 10 دقیقه ای انجام می شود. برای مثال صفحه اول وبلاگ روی ITonline دقایقی بعد از ارسال همین پستی که شما در حال خواندن آن هستید به شکل زیر در آمد:

 www.ITonline.ir
البته توجه به این نکته بد نیست که این خصوصیت برای وبلاگ ها و وب سایت هایی است که دارای رتبه خوب و بروز رسانی زیادی باشند.

مطالب مرتبط:

قابلیت های تازه در گوگل تاک منتشر شده توسط hamed در تاريخ June 5th, 2007

Google Earth 2008 هنوز نیامده است منتشر شده توسط hamed در تاريخ August 14th, 2007

Offline، برای دوستان خود در Google Talk بفرستيد منتشر شده توسط hesam در تاريخ March 28th, 2007

پاسخی بگذارید

