این روزها در ITonline چه می گذرد!

مشاهده آمار بدست آمده از شمارنده Google Analytics من را با چند نکته جالب و عجیب مواجه کرد.اگر خواننده مطالب این وبلاگ بوده باشید حتما نظر من را در مورد مرورگرهای اینترنتی Inernet Explorer ، Firefox و Opera می دونید.تعداد مطالب پست شده در موضوع فایرفاکس خودش گویای همه چیزه.حالا من نمی دونم چرا با اینکه من این همه نسبت به اینترنت اکسپلورر دشمنی دارم و در هر موقعیتی برتری های فایرفاکس را نسبت به آن یادآوری می کنم با این حال بازهم 60درصد از خوانندگان وبلاگ از IE استفاده می کنند(که 43درصد از کل بازدید کنندگان وبلاگ از نسخه 6استفاده می نمایند-عکس) به چه زبانی باید به شما گفته شود که با استفاده از مرورگر پیشفرض ویندوز(همان e آبی رنگ که روی دسکتاپ کامپیوترتان است!) تنها امنیت خودتان را به خطر انداخته اید. اگر نمی خواهید از یک مرورگر اینترنتی متن باز و مطمئن با قابلیت های بسیار زیاد ، مثل فایرفاکس استفاده کنید.لااقل از دیگر مرورگر رایگان و قوی یعنی Opera بهره ببرید.

برای کسانی که نسبت به مایکروسافت و محصولات ارزشمندش تعلق خاطر دارند یک پیشنهاد دیگر دارم : اینترنت اکسپلورر خود را به نسخه 7 آن بروز رسانی کنید(البته ابتدا باید به مایکروسافت اطمینان بدهید که دزد نیستید!)

پس تو را به جان هر که دوست دارید : Internet Explorer 6 را در سطل زباله بیندازید.باور کنید دیگر خود “بیل گیتس” هم از آن استفاده نمی کند …

برای دیدن ادامه آمار می توانید به ادامه متن بروید. اما برسیم به موضوع بعد!

همواره اعتقاد داشتم که با تمام بدگویی هایی که از کار گروهی در ایران و مشکلات آن می شود ، کار بصورت تیمی دارای قدرت و کیفیت به مراتب بیشتری از کار انفرادی است.
بر همین اساس از مدت ها پیش تصمیم داشتم تا ITonline را به یک وبلاگ گروهی تبدیل کنم و نظر حسام نیز با رعایت شرایطی مثبت بود.بگذریم که مشکلات و مسائل مختلف باعث شد که این کار به آینده موکول شود ولی امروز با کمال افتخار خبر پیوستن دو عضو جدید را به تیم نویسندگان این وبلاگ اعلام می کنم.
حامد عزتی” سومین نویسنده ITonline می باشد که اگر چه به تازگی به جمع ما پیوسته است ولی بسیار پر تلاش و جدی نشان داده است.مطلب “ده دلیل کافی برای نخریدن آیفون اپل” ، اولین نوشته ایشان در این وبلاگ است و من به آینده اش بسیار امیدوارم.یک نفر دیگر هم به جمع ما اضافه شده است که انشاءالله بزودی شاهد مطالب خوب ایشان هم خواهیم بود .باشد که هر دوی این عزیزان در سایه ایزد منان ، در زندگی موفق و پیروز باشند. (اولین اثرات حضور ایشان را می توانید در این عکس ببینید)

(more…)

پاسخی بگذارید

