وردپرس فارسی و روز آزادی نرم افزارها

امروز صبح حدود ساعت 7 باخبر شدم که وردپرس فارسی (پارسی) نیز در جشن نصب اوبونتو در تهران حضور داره. اولش گفتم ببینم کیا میان، شاید ما هم بریم. بعد گفتم ولش کن چون کاری بود گفتم بهتره نرم. چند ساعت بعد با حامد داشتم صحبت می کردم که به من گفت برو من که جات بودم می رفتم، گفت رفتی یک سری عکس از بچه های وبلاگ نویس و وردپرسی بگیر ما هم گفتیم حتما و رفتیم.

وردپرس فارسی

ما هم حدودای ساعت 4:30 دقیقه رسیدیم پارک دانشجو و رفتیم ببینیم چه خبره که چشممان به غرفه “ورد پرس فارسی” افتاد که رفتیم طرفش، اولاش که کارشون کساد بود و همسایه اشان که از اون بچه های خوب وب هست و به پخش ابونتو و کوبونتو می پرداخت و واقعا هم تلاش کرد، کارش بهتر گرفته بود.

 رفتیم جلو که اکثر بچه ها رو از نظر ظاهر نمی شناختم، ولی نویدو دیده بودم اول رفتم پیش نوید و کم کم  با بچه ها آشنا شدیم و عکس انداختیمو … کارو کاسبی با آوردن Laptop مهرداد خوب شد! و جون گرفت و ما هم عکس هایی انداختیم برا شما دوستان. هر کی خواست حدس بزن کدوم عکس به نویسنده کدام وبلاگ یا شخصیت اینترنتی ربط داره. ادامه عکس ها رو هم می تونید در زیرببینید.

عکس هایی دیگر: 1، 2، 3، 4، 5، 6، 7، 8، 9، 10، 11، 12، 13، 14، 15، 16

مطالب مرتبط:

وردپرس فارسی به دنیا آمد منتشر شده توسط حامد ملک در تاريخ September 2nd, 2007

همبستگی IT و ترجمه وردپرس منتشر شده توسط حامد ملک در تاريخ July 7th, 2007

از وبلاگ خود نسخه پشتیبان بگیرید منتشر شده توسط حامد ملک در تاريخ September 9th, 2007

پاسخی بگذارید

