خیابان های ایران در نقشه گوگل

یک خبر خوش امروز به گوشم رسید بر این اساس که گوگل به تازگی سرویس نقشه خودش رو به روز کرده و یک سری ارتقاعاتی هم داده که بر اساس آن در 54 کشور ویژگی های street maps و satellite رو اضافه کرده و تحت پوشش قرار داده است و کیفیتو افزایش داده.

گفته شده که براساس این ارتقاع صورت گرفته کشورهای تحت پوشش آمریکای لاتین دو برابر شده و کشورهای آسیایی سه برابر و اطلاعات با جزئیات بهتری از این به بعد در اختیار مردم قرار می گیره.

ایران وقتی رفتم ببینم که چه کشورهایی رو گوگل به آنها توجه کرده، اولین نام که به چشمم خورد افغانستان بود که با خودم گفتم اگه ایران نباشه خیلی جواده. رفتم پایینتر که با تصویر زیر برخورد کردم وکمی اولش شوکه شدم گفتم تو ایران مگه می شه! ولی دوباره نگاه کردم مطمئن شدم.
 امیدوارم گوگل هم افزایش بده هم کیفیتو ببره بالاتر. همچنین عکساشو یک بروز رسانی مجدد بکنه. من هرچی تلاش کردم نشون بده نداد عکسارو ولی نشون داد کدوم جاده ها است. شما تونستید بگید.

مطالب مرتبط:

پیشرفت در سرویس نقشه مایکروسافت منتشر شده توسط حامد ملک در تاريخ April 8th, 2007

گوگل و زوهو : کدام یک برنده این بازیند ؟ منتشر شده توسط hesam در تاريخ March 28th, 2007

با Google SketchUp آشنا شويد منتشر شده توسط hesam در تاريخ March 28th, 2007

پاسخی بگذارید

