از ویستا تا گوگل

چند روزی نبودم به علت بوجود آمدنه یک اتفاق و پای اینترنت هم زیاد نیومدم، یعنی نبودم به اون شکل که بیام. امروز گشتی زدم و نگاهی کردم ببینم چه خبر بوده که چند تا مطلب رو خوشم آمد که همه اونها رو گفتم تو یک پست بدم بهتره و برای همین چند تا پستمو mp3 کردم و با نام “از ویستا تا گوگل” به شما تقدیم می کنم.

خاصیت نمایش سه بعدی پنجره های ویندوز ویستا در XP

ال کنید

Flip-3D یکی از خصوصیاتی بود که در ویندوز ویستا توجه خیلی ها رو به خودش جلب کرد. خصوصیتی که پنجره های در حال فعالیت رو به صورتی سه بعدی و با شمایل زیبایی نمایش می داد. اگه دوست دارید این خصوصیت رو امتحان کنید می توانید برنامه کم حجم زیر را دریافت کنید و از آن استفاده کنید.

دانلود نسخه قابل نصب

دانلود نسخه قابل حمل

افزایش زمان فروش ویندوز XP

برای من واقعا خوب و خوشحال کنندس که پشتیبانی از ویندوز xp افزایش پیدا کنه زیرا اصلا به ویندوز ویستا به عنوان یک سیستم عامل متفاوت از مایکروسافت نمی شه نگاه کرد مخصوصا با اون سخت افزاری که می خواد نتیجه اون رو هم که همه می دونن با اون استقبال کمی که ازش شد و … . فروش این سیستم عامل هم تا آخر ما ژوئن 2008 افزایش یافت و نسخه ابتدایی هم تا سال 2010.

انتشار نسخه 7.1 Ubuntu

Ubuntu

شاید کمتر کسی باشه که Ubuntu نشناسه. من که به شخصه واقعا به عنوان یک گزینه مناسب به جای ویندوز می دونم. برای خودم فقط یکم مشکل نرم افزاری و مخصوصا نصب درایوری، خاصه برای مودم رو دارم که هنوزم حل نشده. این نسخش عکساش هم اموده با امکانات جدیدش که در سایتش هست و همچنین می تونید با حجم 688 مگابایت به صورت iso دانلودش کنید و روی یک سی دی رایت کنید و از استفاده رایگان از اون نهایت استفاده رو ببرید.

تولد 9 سالگی گوگل

گوگل هم 9 ساله شد. گوگلی که الان نه فقط یک موتور جست و جو بلکه یک کامپیوتر آنلاین هست با کاربردهای جدید و متفاوتش. گوگلی که بی دلیل بسته شد و بدون هیچ دلیل درست و حسابی بسته ماند و دوباره باز شد. شانس آوردیم مانند سایت های دیگر نشد که بسته بماند و داغ دارمان کند.

مطالب مرتبط:

شتاب دهنده گوگل را بدون تحريم دريافت کنيد منتشر شده توسط hesam در تاريخ March 28th, 2007

امکان جدید گوگل برای وبمسترها منتشر شده توسط hesam در تاريخ March 28th, 2007

دنیای شمارنده ها منتشر شده توسط hesam در تاريخ May 24th, 2007

پاسخی بگذارید

