راه های وبلاگ پراکنی

روش من برای نوشتن مطالب این وبلاگ و در کل هر جای دیگر اینه که اول متن پست را در یک فایل متنی از نوع txt می نویسم و بعد از ویرایش و انتخاب عکس و بقیه مسائل ، وقتی که به اینترنت وصل شدم با رفتن به بخش مدیریت وبلاگ آن را وارد می کنم.این روشی است که از روز اول داشته ام و هنوز هم که اینترنت خوش سرعت (!) دار شده ام ترکم نشده و فقط میشه اسم “عادت” را رویش گذاشت.این کار البته یک حسن هم دارد.من تمام پست هایم را در فایل های مجزای txt ذخیره کرده و در یک پوشه مخصوص نگهداری میکنم برای روز مبادا یا جایی که لازم باشد دوباره آن مطلب را بنویسم (یعنی کپی/پیست کنم).
قبول دارم که به شیوه انسانهای اولیه وبلاگ می نویسم به همین خاطر در این پست قصد دارم چند راه برای این کار معرفی کنم و با ذکر مشخصات آنها ،انتخاب های دیگری را در اختیار خودم و شما قرار دهم.در آخر هم یک نظرخواهی گذاشته ام تا بر اساس تجربیات دوستان، این شیوه بدوی وبلاگ نویسی را به روز کنم.(بدلیل طولانی شدن پست مجبور شدم مطلب را بصورت ادامه مطلب دار بنویسم.چی گفتم!.عزیزان فیدخوان، با عرض معذرت برای خواندن بقیه مطلب به اینجا تشریف بیاورید)

(more…)

مطالب مرتبط:

از وبلاگ خود نسخه پشتیبان بگیرید منتشر شده توسط حامد ملک در تاريخ September 9th, 2007

موبیل تایپ علیه وردپرس منتشر شده توسط حامد ملک در تاريخ September 20th, 2007

وردپرس فارسی به دنیا آمد منتشر شده توسط حامد ملک در تاريخ September 2nd, 2007

پاسخی بگذارید

