عضو جدید خانواده روی خط آی تی

همانطور که احتمالا متوجه شدید ، عضو دیگری به خانواده “روی خط IT” اضافه شد.”مهران بولحسنی” رو از وبلاگ Projekt Revolution می شناختم .باید اعتراف کنم که به هیج وجه با کارهای Linkin Park آشنا نیستم ولی وبلاگ آقا مهران اونقدر خوب بود که خواننده مطالبش بشم.هرچند همون موقع آرزو میکردم که ای کاش این دوست عزیز در زمینه IT مینوشت تا من هم یه مقدار سردربیارم !!

تا اینکه فهمیدیم که بعله ! آقا مهران ما یک وبلاگ دیگه در وردپرس دارند که در اون  اخبار آی تی رو مینویسن و بسیار هم فعال هستند در این زمینه .بطوریکه در مدت کمتر از یکماه ، 36 پست داشته اند.ما هم فرصت را غنیمت شمردیم و از ایشان دعوت کردیم به گروه ما بپیوندند که مورد قبول واقع شد.

امیدوارم که هم مهران و هم سایر دوستان دیگر که در این وبلاگ زحمت میکشند و جا داره من از تک تکشون تشکر و قدردانی کنم ، همیشه و درهمه حال موفق و پیروز باشند.

پانوشت:

  •  این پست ، اطاعت امر دکتر مزیدی عزیز بود و همین جا از ایشون به خاطر این یادآوری بجا تشکر می کنم.
  • خانواده ITonline همواره به دنبال افراد مستعد در زمینه آی تی میگرده و هیچ وقت خودش رو از این فکرهای پویا بی نیاز نخواهد دانست.
  • اصلا مگه میشه من چیزی بنویسم و پانوشت نداشته باشه؟

پاسخی بگذارید

